De Notenlaer klantenservice helpt je graag

085 065 64 85Bel ons

Stuur een e-mailinfo@denotenlaer.com

Indien je een klacht hebt om welke reden dan ook, dan kun je ons altijd mailen via info@denotenlaer.com. Klachten worden binnen 14 dagen behandeld. Deze mogen zowel over de producten als de dienstverlening gaan. Wanneer wij de klacht ontvangen zal er zo spoedig mogelijk een ontvangstbericht verstuurd worden.

Veelgestelde vragen

Contact

  • Hoe kan ik contact opnemen?
    Als je een vraag hebt over onze producten of over ons bedrijf kan je contact met ons opnemen. Voor een snel antwoord kan je van maandag t/m zaterdag van 9.00 tot 13.00 uur telefonisch contact opnemen met 0850656485. Het is ook mogelijk om jouw vraag via info@denotenlaer.com te sturen.
  • Hoe kan ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief van de Notenlaer?
    Om je aan te melden voor onze nieuwsbrief scroll je naar beneden op de homepage van onze webshop, daar vind je een button om je aan te melden voor onze nieuwsbrief vol lekkere recepten en aanbiedingen.
  • Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief van de Notenlaer?
    Wil je onze nieuwsbrief niet meer ontvangen? Onderaan onze nieuwsbrief kun je klikken op 'afmelden', zo ontvang je onze nieuwsbrief niet meer.
  • Waar kan ik mijn vraag of klacht indienen?
    Bij de Notenlaer vinden wij klanttevredenheid erg belangrijk. Wanneer je een vraag of klacht hebt kun je contact met ons opnemen. Wij proberen jouw vraag of klacht zo snel mogelijk te behandelen en met een passend antwoord of passende oplossing te komen.

Bezorgen en ophalen

  • Wat is de levertijd?
    Onze doelstelling is om jouw bestelling binnen 24 uur aan te bieden aan de bezorgdienst.
  • Wat zijn de verzendkosten?
    Wij bezorgen gratis in Nederland vanaf €35,- en in België vanaf €45,-. Voor bestellingen met een afleveradres in Nederland bedragen de verzendkosten €3,95. Voor bestellingen met een afleveradres in België bedragen de verzendkosten €5,95
  • Kan ik mijn pakket volgen?
    Zodra wij jouw bestelling hebben overhandigd aan de bezorgdienst van PostNL ontvang je een Track &Trace code waarmee je jouw bestelling kan volgen.
  • Kan mijn pakket op een ander afleveradres bezorgd worden?
    Wanneer je een bestelling via onze webshop plaatst kan je aangeven op welk adres je jouw pakket wilt ontvangen. Het is dus mogelijk om jouw pakket op een ander afleveradres af te laten leveren.
  • Levert de Notenlaer ook in het buitenland?
    Ja! Wij willen zo veel mogelijk mensen van onze heerlijke producten laten genieten, daarom leveren wij ook in België.
  • Waar kan ik mijn pakket ophalen?
    Wil je je pakket bij ons op komen halen? Dat kan! Laat het ons even weten, wij ontvangen je graag in ons pakhuis. Ons adres is: Donkervoortlaan 24 in Oud-Beijerland.

Betalen

  • Welke betaalmogelijkheden zijn er?
    De Notenlaer hanteert verschillende betaalmogelijkheden:

    IDEAL
    - Je betaald snel en veilig online via je eigen bank
    - Meest gebruikte online betaalmethode

    Mastercard of VISA
    - Betalen via de internetomgeving van jouw creditcard aanbieder
    - Stel de betaling van jouw aankoop nog even uit

    Afterpay
    - Betalen wanneer je je bestelling ontvangen hebt
    - Twee weken de tijd om je bestelling te betalen

    Paypal
    - Veilig via jouw eigen account betalen
    - Aankoopbescherming

    Bancontact
    - Betaalmethoden voor onze Belgische klanten
    - Direct, online en via eigen bank betalen
  • Hoe lang duurt de terugbetaling van een geretourneerd product?
    Wanneer je jouw product(en) terugstuurt streven wij er naar om je binnen een week terug te betalen.

Bestellen

  • Hoe plaats ik een bestelling?
    STAP 1 Zoek jouw product in onze webshop
    STAP 2 Klik op de button 'plaats in winkelmand'
    STAP 3 Open jouw winkelmand
    STAP 4 Indien je een voucher kortingscode hebt kan je die nu invoeren
    STAP 5 Je kan nu kiezen om een account aan te maken waarmee je jouw volgende bestelling snel kan plaatsen
    STAP 6 Klik op de button 'betalen'
    STAP 7 Selecteer de betaalwijze waarmee je wilt betalen
    STAP 8 Reken jouw bestelling af
    STAP 9 Je ontvangt een email met daarin de bevestiging van jouw bestelling. Zodra wij jouw pakket aan onze bezorgdienst hebben aangeboden ontvang je een Track &Trace code om jouw bestelling te volgen.
  • Hoe kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
    Is je bestelling niet helemaal naar wens of wil je je bestelling annuleren? Neem dan contact met ons op. Voor een snelle wijziging of annulering vragen wij jouw ordernummer bij de hand te houden zodat wij snel jouw bestelling snel kunnen vinden.
  • Kan ik bij de Notenlaer ook zakelijk bestellen?
    Het is zeker mogelijk om bij ons een zakelijke bestelling te plaatsen. Wanneer je een grote hoeveelheid bestelt maken wij vrijblijvend een offerte aan, neem daar voor contact met ons op via 0850656485 of via info@denotenlaer.com

Bewaaradvies

  • Hoe kan ik de producten het best bewaren?
    Gebrande noten
    Wanneer de noten in de verpakking zitten kunnen ze het best bewaard worden op een droge, koele (15-17 graden) en donkere plaats. 

    Ongebrande noten
    Wanneer de noten in de verpakking zitten kunnen ze het best bewaard worden op een droge, koele(15-17 graden) en donkere plaats.

    Chocolade producten
    Chocolade producten kun je het beste bewaren op een droge, koele (15-17 graden) en donkere plaats. Plaats deze producten niet op een warme en zonnige plaats.

    Gedroogde vruchten
    Gedroogde vruchten kun je het beste bewaren op een droge, koele(15-17 graden) en donkere plaats.

    Rijstcrackers
    Rijstcrackers nemen gemakkelijk vocht op, daarom is het van belang dat je rijstcrackers op droge plaatsen, goed afgesloten bewaart.
  • Waar kan ik de producten het beste bewaren?
    Wij adviseren je om onze producten op een droge, koele en donkere plaats te bewaren. Onze dranken zijn na gebruik het langst houdbaar wanneer je ze in de koelkast bewaart.

Product vragen

  • Ik heb een vraag over een product, waar kan ik terecht?
    Als je een vraag hebt over onze producten of over ons bedrijf kan je contact met ons opnemen. Voor een snel antwoord kan je van maandag tm vrijdag van 9.00 tot 13.00 uur telefonisch contact opnemen met 0850656485. Het is ook mogelijk om jouw vraag via info@denotenlaer.com te sturen.
  • Kan ik noten in mijn dieet gebruiken?
    Noten hebben een positief effect wanneer je ze in je dieet gebruikt. Noten zitten vol goede vetten en proteïne waardoor ze je snel een verzadigd gevoel geven. De vetzuren reguleren de bloedsuikerspiegel waardoor je geen neiging meer hebt om ongezonde tussendoortjes te eten. Proteïne zorgt voor opbouw van spierweefsel. Wanneer je veel spierweefsel hebt verbrand je sneller veel calorieën.

Zijn noten gezond?

  • Wat is het verschil tussen gebrand, ongebrand en geroosterd?
    Gebrand
    Deze noten zijn gefrituurd in arachide olie. Doordat noten van zichzelf al veel vetten bevatten nemen ze tijdens het frituren niet veel olie meer op.

    Ongebrand
    Deze noten zijn onbewerkt en bevatten alle van nature aanwezige voedingsstoffen. Walnoten en pecannoten worden altijd als ongebrande noten geleverd.

    Geroosterd
    Deze noten zijn geroosterd met droge lucht, hier is geen olie aan te pas gekomen.
  • Ik kan een product niet (meer) vinden, wat nu?
    Om producten te zoeken kan je gebruik maken van de zoekfunctie op onze webshop. Je product niet gevonden? Neem contact met ons op, wij helpen je graag verder!

Algemene voorwaarden

  • Is het risicovrij om mijn gegevens en creditcardgegevens in te vullen bij mijn bestelling?
    De gegevens die wij van jou ontvangen worden alleen binnen onze beveiligde werkomgeving gebruikt waardoor er geen risico's voor jou zijn om je gegevens bij ons in te vullen. Jouw gegevens worden gebruikt om je bestelling te kunnen verwerken, wij dragen geen gegevens over aan derden.